vineri, 23 februarie 2007

Sa va zic de St Anton




Anu' asta am fost la austrieci sa ma dau. Cu grupu'. :) Am mai fost dar cred ca de anul asta incolo o sa tin minte.

Am fost popor mult si a fost bine .

Am fost in zona Arlberg care cuprinde Lech, Zurs, Stuben, St Anton, St Christoph.
Noi am fost sa ne dam si ne-a placut in St Anton si Lech.
Pe partii nu prea ne-am dat decat ca sa ajungem la instalatii .( e... io m-am mai dat asa de acomodare in primele zile :) )

Am prins powder si am prins bine de tot. Ce imi pare rau e ca am pierdut vorba lui Coman the “joy of the lifetime” in Lech ca m-am cacat pe mine nu cumva sa ma ia avalansha. Si uite ca domnii cu care ar fi trebuit sa merg s-au dat si s-au si intors extaziati si io am ramas cu buza umflata. Nu-i bai, la anu mai mult curaj. Ce a fost mai nasol a fost ca a 2-a zi in Lech a fost avalansa si au murit 2 suedezi placari daca imi amintesc bine...

S-a lasat si cu busituri si cu chestii reusite... eh.. tre' sa strang pozele si filmele...

2 comentarii:

iepurashul emanoil spunea...

si doar ti-am zis sa ne dam si noi pe-acolo, da tu nuuuu

saQe spunea...

auzi... vezi ca iti rup si ce coaste mai ai sanatoase....