luni, 12 martie 2007

La bella Bulgaria


Am invatat la scoala ca munti ca ai nostrii si tara ca a noastra de frumoasa nu mai are nimeni.
Ei bine... bulgarii au munti mai frumosi ...sau mai amenajati?

Am fost zilele trecute in Bulgaria in cautare de zapada.
Ei bine am gasit la Bansko.
Ce au ei si nu avem noi?

-partii ceva mai multe si mai sus (pana la 2500)
-partii intretinute
-mai multe instalatii
-zapada pana jos colo in vale (900m altitudine? ma uit si rectific daca e cazul)...pentru ca oamenii se ocupau si o aduceau acolo unde trebuia sa fie, ca sa potzi cobori pana jos fara santuri in echipament sau echipament luat la spinare
-fata de Romanica conditii cazare mult peste ca servicii si mult sub ca pret ( 23 ioro /noapte/persoana, cu mic dejun, 3 stele, in apartament cu 3 camere: 2 dormitoare de 2 locuri si sufragerie , toate cu TV......-au si astia la manelee mama mama :) te simti ca acasa... au dat lovitura si Costi Ionita &Lena-......)
-microbuze care te iau din fatza hotelului si te duc in buza partiei
-restaurante cu mancare buuuna si nu scumpa ( cine zice ca se mananca bine la noi....sa se duca la ei :) )
-au si ceva viata de noapte... probabil k in sezon e strong
-magazine cu branduri de branduri din domeniu... dar calitatea...hm.. mai stiti gegile alea de mai demult de scria pe ele : Nike Reebock Adidas Loto etc .... e... la modu' ala vand si aia pe acolo dar cu un singur nume/haina.
-e mai nasol cu politia ( dar presupun ca stiti povestea) dar in Bansko nu am vazut picior de politist


Staiunea are 2 parti, zona veche si cea noua. Partea noua e cam ...70% inca in constructie ( daca gresesc..asta e). Se ridica masiv cladiri...investesc investirorii :)


Fauna de pe partie se compunea din englezi, bulgari si romani.( si alte minoritatzi)

Noi am plecat joi. Se fac cam 8 ore pana la destinatie.
Vineri a fost o zi foarte frumoasa cu soare, bronz. Prtiile batute si frumoase. Am cautat ceva pe langa partie si am gasit niste jnepeni frumosi si ne-am dat printre ei sa fie mai variat, si o vale mai abrupta pe care m-am imprastiat cam periculos... Seara m-am facut de ras la bowling.

Sambata a fost cerul acoperit si zapada beton pe la jnepeni asa ca am tinut pe marginea partiei in jos :) Venerabilul domn Coman a atins 101 km/h... ii uram la mai mare ... Venerabila eu am esuat lamentabil la masurarea vitezei :) Sorin nu a servit ... Seara am servit votka Sobieski...e buna...

6 comentarii:

Unknown spunea...

Daca tu ai esuat la bowling atunci ce am facut eu cum se numeste?

COman spunea...

completari si comentarii:
-bulgaretii au in plus si zapada pe muntii lor;
-au si mincare buna... mai buna decit traditionala sarma romaneasca
-cf indicatiilor din gps-ul pozat si necalibrat in bansko cica-s 1011m
-la bile te-ai descurcat de minune pt sexul si dimensiunea ta :D

COman spunea...

hehe, mi-am adus aminte de scrierea aia din liceu (?): sobiesky si romanii.
si tu negruzzi, si tu?? :)

COman spunea...

gata, stiu!
negruzzi a fost (sau mai este oare?) barman in bansko! la circiuma aceea!

in seara aceea!?

;) :)

saQe spunea...

Clar a fost barman in seara aia.. si ce m-a mai vrajit ... ;)

saQe spunea...

la mine scrierea sobieski si romanii fu' in generala... subiect de capacitate...