duminică, 1 aprilie 2007

Sinaia 2 ( 31 martie 1 aprilie)

Unii chiar au facut ceva uichendu asta la munte: Iote niste Malin la Iepure
Duminica am recuperat :) ( greu dupa concentratia de alcool de sambata noapte )




A mai ramas ceva zapada de saptamana trecuta...

Poze s-au facyt mai mult cu activitatea din zona acoperita.

Sambata a fost friiig si ceatza si coada la cabina, de la 2000 la 1400zapada cam inghetzata peste tot.
Era ceva amenajat pt concurs.... era bine batuta ... i-au dat drmu' si mergea dat drept ( daca ar fi fost ceatza mai putzina in prima parte)



Asa ca am bagat 1 carp, 1 ceva prin dreapta telescaunului (papagal sa zicem) niste Valea Dorului si niste hot-dogi pe acolo...

Sambata seara petrecere in poiana tzapului.("Cumnata" a facut 20 ani) Dupa dans, tort, dans, beutura am urcat in camera 2 etaje cam stergand peretzii... am adormit instantaneu


Duminica a fost soare...si nor...si soare...si catziva fulgi spre sf zilei...

Poze... cam nu prea.

Un comentariu:

iepurashul emanoil spunea...

moaama ce i-am mai dat duminica pe munteee:))